maandag 1 februari 2010

Totale uitverkoop bij Fiedelientje!!!


Totale uitverkoop!

Buiten is het koud en kil, en ook bij Fiedelientje waait er binnenkort een frisse wind door de webshop. Na bijna een jaar artikelen verkocht te hebben uit eigen atelier en van andere leveranciers heb ik nu de knoop doorgehakt om alleen verder te gaan met de handgemaakte artikelen van Fiedelientje. Er komen de komende tijd geregeld nieuwe artikelen bij uit eigen atelier en op deze manier wil ik Fiedelientje graag introduceren als nieuw kinderlifestyle merk!
Via de nieuwsbrief, Hyves en mijn Blog houdt ik u graag op de hoogte van de nieuwe verfrissende artikelen van Fiedelientje en aantrekkelijke aanbiedingen.

1 opmerking:

  1. Heyyy, wat een leuk nieuws!!! Ik ben erg benieuwd wat het allemaal zoal gaat worden bij je! Heb inmiddels een doel voor het plakfolie gevonden, dus even besteld! :-)
    Succes en liefs,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen