dinsdag 16 februari 2010

Proefmodel lampenkapjes!

Ook ben ik bezig geweest met een proefmodelletje voor lampenkapjes. Al een tijdje twijfelde ik of ik hier wat mee ging doen. Gewone lampenkapjes zijn er namelijk al genoeg, maar door de tasjes weer wat inspiratie gekregen en deze nieuwe stijl dan toch eens als proef toegepast op een lampenkapje. En ...het Fiedelientje lampenkapje is geboren!!! Ik twijfel nog een beetje of ik het nestelringetje erin zal laten, maar vind dit zelf wel een leuk en nieuw accentje.

xXx Fiedelientje






2 opmerkingen:

  1. Erg leuk! Helemaal in de stijl van de tasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw.... ziet er erg mooi uit allemaal!
    Ik vind het nestelringetje ook erg leuk, vraag me alleen af of ie niet heet wordt als de lamp een tijdje aan is?! Misschien uitproberen... !

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen