woensdag 16 februari 2011

Sjaaltjes in aantocht! NIEUW!!!

Nieuw in de webshop zijn de Luxe Slabbers, maar ook de sjaaltjes komen er deze week bij. Ik liep al een tijdje met dit idee, maar doordat een Fiedelientje klant op zoek was naar een sjaaltje dat bij het Fiedelientje mutsje past (maar niks kon vinden), heb ik besloten om bijpassende sjaaltjes te maken. De sjaaltjes zijn niet te dik, lekker soepel en worden aan de achterkant afgewerkt met zachte nicky velours. Hierdoor zijn ze zeer geschikt voor de allerkleinsten en voor elk seizoen. Tot ongeveer 1,5 à 2 jaar zijn ze ook nog dubbel in een lus te dragen.
Voor wat oudere kinderen zijn ze ook nog leuk om te dragen als binnensjaaltje.

Zelf heb ik met de oudste dochter ook een velours sjaaltje gehad. Ikzelf had namelijk de ervaring dat het te warm was om haar jasje aan te doen in de maxi cosi voetenzak, maar wel wilde ik het nekje wat warm houden en het bolletje. Het velourse sjaaltje dat ik destijds kocht bij Mexx was echt onmisbaar geworden en heerlijk zacht. Nikki kon met alleen een sjaaltje en mutsje zo de voetenzak in.

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Altijd goed om naar de tips van klanten te luisteren, zo heb ik zelf ook al een aantal artikelen gemaakt en later toegevoegd aan het assortiment na een verzoek van de klant.
    Ze zijn leuk, die gaan vast goed lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ziet er super uit!!!!! Enne, hoe gaat het bij jou?
    Liefs, Jacq

    BeantwoordenVerwijderen