zondag 16 mei 2010

Weer terug van weggeweest!



Na een heerlijke vakantie in Turkije zijn we weer terug in ons koude kikkerlandje. Na 12 dagen genoten te hebben van een temperatuur van tussen de 30 en 40 graden valt het weer hier weer vies tegen. We hebben het erg naar onze zin gehad en zijn weer goed uitgerust...maar ook weer heel erg blij om weer thuis te zijn. Na het landen hoorde ik namelijk de zeer schokkende berichten van het vliegtuigongeval dat 2 dagen eerder had plaatsgevonden. Wat was ik blij dat ik dit vreselijke bericht pas van mijn mannetje hoorde nadat we geland waren. Door dit ongeluk zit de schrik er weer bij iedereen behoorlijk in en onze ouders waren ook extra opgelucht na ons smsje dat we weer goed geland waren.

OOST WEST THUIS BEST!!!

6 opmerkingen:

  1. Oh, fijn dat je het lekker hebt gehad! Zag je foto's al op Hyves, ziet er leuk uit! Was het nou TItanic?????? Enne, is het een aanrader?
    Hoor je wel, enne, al op hip en hot gekeken??
    Liefs, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jullie hebben lekker weer gehad. Ik ben jaloers. Wij zijn een weekje naar Italie geweest. Regen!!!! Maar wel gezellig. Toch maar weer fijn dat je thuis bent met heel de familie.
    groetjes,
    nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Claudette!

    Wat leuk dat je weer terug bent, heb je wel een beetje gemist hoor! Lekker weer hebben jullie gehad, ik ben jaloers, hier heel de meivakantie koud brrr. Het leek wel herfstvakantie en ik heb vaak aan je gedacht, jij lekker op het strand en ik gewoon weer mijn uggs aan hier ;)

    Ik bel je snel!

    Groetjes,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow wat heerlijk, even lekker er tussen uit. Het weer hier is prut! Maaaaaaar, eenmaal weer thuis is ook wel lekker hoor! Dat heb ik ook altijd ;-)
    Nu het weer nog!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie weer terug zijn hoor. Zeker na zo'n vreselijk bericht is het weer goed om voet op eigen bodem te zetten.
    Wat maak jij mooie dingen zeg. Ik ben ook helemaal weg van je schooltassen. Veel succes met je winkel.
    Fijne week, groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hay meis,

    Fijn dat jullie het zo heerlijk gehad hebben.
    Maar kan het heel goed begrijpen dat je ouders erg blij waren om jullie weer veilig thuis te hebben.
    Wat zal het tegen vallen hier weer terug...koud is het hé?

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen