vrijdag 19 maart 2010

NIEUW in de webshop!


Jaaaa, ze zijn eindelijk klaar!!! Linnen tasjes met een leuke combinatie van katoen met print.
Klik hier om alles te zien en naar de webshop te gaan.

Ze waren een beetje blijven liggen, maar vandaag even flink aan de slag gegaan om ze af te maken. Uiteraard eerst een beginnentje, maar het is natuurlijk de bedoeling dat er regelmatig weer een nieuwe bij komt.
Ikzelf vond de onderste wel een gewaagde combinatie. Was voor mij dus ook even een verrassing hoe het uit de verf zou komen. Ik was namelijk helemaal verliefd op het leuke stofje!!! Lieflijk gecombineerd met stoere accenten en dit is daarvan het resultaat!

Verder wil ik bij deze even Nanda van "Atelier Nanda" bedanken voor haar enthousiasme over de speenkoordjes van Fiedelientje die er binnenkort aan gaan komen. Ze heeft hier iets over op haar Blog gezet en dat terwijl ze zelf de meest leuke creaties maakt! Bij haar kun je terecht voor beschilderde klompjes, schilderijtjes, beschilderde koffertjes enz. enz. enz. Nieuwschierig? Klik hier om naar haar Blog te gaan.

2 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk die tas met roze printje. Stoer en toch heel schattig. Bedankt voor je berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    Ook hier wil ik je even mijn complimenten geven voor de geweldig leuke tassen!
    Helemaal leuk de verschillende combinaties, het spelen met verschillende stoffen en kleuren is juist zo leuk en verrassend!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen