zaterdag 6 maart 2010



Leuk, leuk, leuk!!! Ik heb weer een award ontvangen en deze keer van roze met witte stippen! Dankjewel voor deze eer Jacqueline! Ik kan echt iedereen aanraden om ook eens naar haar Blog te gaan, want ze schrijft ontzettend leuk en komt telkens weer met de meest leuke en hippe vondsten.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu moet ik ook weer zeven andere Bloggers nomineren, maar ik zal eens kijken hoever ik ga komen.

1. Het klinkt heel cliché, maar ik zou hem zowiezo zelf ook aan roze met witte stippen willen geven.

2. Ook geef ik de Award graag door aan ZZIPP die haar nieuwste kinderlifestyle artikelen (alles handgemaakt) met ons deelt op haar Blog. Tevens een lieve vriendin waarvan ik vind dat ze het echt verdiend omdat haar artikelen altijd weer even mooi en uniek zijn. Gauw kijken dus!!!

3. Hééérlijk. Een Blog die de titel meer dan waard is!!! mmmmm.(Vergeet niet je geluid aan te zetten!) Nieuwschierig? ...

4. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgt, maar voor de meeste schattige nostalgische beren, poppen en ander moois, moet je echt even kijken bij Het zoete leven. Ik vind het zo knap!!! Regelmatig plaatst ze erg leuke en lieve reacties op mijn berichtjes.

5.Stipje geweldige mooie foto's! Een hele leuke en mooie Blog en regelmatig nieuwe berichten.

Verder zijn er zoveel leuke andere Blogs! Of ik heb ze al eens genomineerd, of ze zijn buitenlands en zie het vertalen niet zo zitten. Dus, vandaar dat het bij deze bovenstaande 5 blijft.

------------------------------------------------------------------------------------------------

En tja, 7 facts over mezelf...kort maar krachtig,

1. euhhh... geen al te grote projecten, daar heb ik te weinig geduld voor.

2. ben een rommelkont, maar kan daar eigenlijk helemaal niet tegen, oepsie!

3. kletskont...wie ik???

4. buitenkant bewegelijk, druk, maar van binnen meestal erg relaxt

5. zoetekauw (nu even niet gepermitteerd i.v.m. overgewicht na de zwangerschap)

6. probeer zeer verantwoord te koken, maar moet vooral makkelijk (gesneden, gewassen, enz) zijn.

7. Echte meiden-moeder...jurkjes, vlechtjes enz. maar natuurlijk erg trots dat ik ook een zoontje heb.

xXx Fiedelientje

3 opmerkingen:

  1. Proficiat met je award.
    Je verdient het dubbel en dik.
    Geniet ervan.

    groetjes
    Miss Baptista

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je award!
    Wat superlief van je, ik voel me vereerd!

    Hartelijke groet,

    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Claudette,

    Bedankt voor het doorgeven van de award en wat een leuk en lief stukje heb je over zzipp geschreven!

    Groetjes,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen