vrijdag 30 oktober 2009


Vanwege de herfstvakantie even niet zoveel achter het naaimachine gezeten en in de avond ging geregeld mijn voorkeur uit naar een avondje op tijd naar bed met een heerlijke grote kop warme chocomel!!! Na het weekend dus weer flink aan de slag. Aangezien ik in december op de Dickensnight sta in mijn woonwijk, wil ik toch met wat leuke nieuwe handgemaakte artikelen voor de dag komen.

Fijn weekend iedereen en geniet van de haard, de kaarsjes, lekker eten en ...warme chocomel!
Groetjes,
Claudette

2 opmerkingen:

  1. Hoi Claudette, ik zal dit jaar ook op de Dickens Night staan. Jij stond er toch ook vorig jaar? Was het erg koud of viel het mee, ben nogal een koukleum!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat leuk Tanja, dat je ook op Dickensnight staat! Ik heb er bijna elk jaar gestaan, maar vorig jaar voor het eerst met Fiedelientje. Ik was toen eigenlijk nog niet officieel begonnen. Ik heb hier nooit zo ontzettend veel last van de kou. Ik kleed me dan ook wel dik aan en vooral de voeten kunnen wel een paar extra sokken gebruiken, maar verder houdt de kraam de gure wind wel redelijk tegen hoor. Vorig jaar was ik zwanger en iedereen had medelijden met me, i.v.m. de kou, maar ik had er zelf dus niet zoveel last van. Vorig jaar was ik wel in het bezit van een thermoskan met warme choco...ha, ha, toch weer aan de chocomel dus!

    Groetjes,
    Claudette

    BeantwoordenVerwijderen