donderdag 8 oktober 2009

Nieuw! Speendoekjes.

YESSSSS!!! Niet verwacht dat het me vandaag nog zou lukken om het eerste speendoekje te mogen presenteren op mijn blog. Bij deze! Vanavond toch nog even op zolder achter mijn naaimachine gekropen. Ik lag al bijna langs mijn dochter te dutten, dus moest me even wakker houden en nog even aan de slag dus. Al even ben ik bezig met de onwikkeling van de speendoekjes, maar verder dan de basis kwam ik niet. Uiteindelijk is dit na vanavond het resultaat.

De achterkant is van zachte velours en de voorkant van soepele katoen. Met een speentje eraan is het een heerlijk knuffel en tutter doekje en ook nog een paar labels om te froemelen. De labels zijn extra goed bevestigd en dichtgestikt i.v.m. de veiligheid. Even heel gewaagd in de kleuren grijs, wit, zwart en zilver, maar toch met een lieve uitstraling. Uiteraard volgen er heel erg snel meerdere kleuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten