woensdag 12 juni 2013

Nieuwe serie van Fiedelientje!

Alweer een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest.
Door onze andere nieuwe shops, Maus & Co en Kidsleep.nl was mijn tijd erg beperkt.
Omdat er weer veel leuks is vanuit Fiedelientje,wil ik dit graag toch weer met jullie delen!

Fiedelientje heeft een nieuwe serie artikelen gemaakt, waar er nog meerdere van zullen volgen.
De serie SILHOUETTE is stylish, speels, maar toch ook die knipoog naar vintage en brocante.

Nieuw van deze serie zijn de broches, welke ook zelf samen te stellen zijn, dmv een keuze uit de plaatjes. Tevens met de mogelijkheid om deze broches te leveren met de leeftijd van de jarige jop!
Mijn dochter was vorige week op haar verjaardag meteen proefkonijn en draagt hem met gepaste trots! Tja, want als je 4 jaar bent geworden... dan mag de hele Wereld dat natuurlijk weten!!!

Ook nieuw uit van deze serie...
De eerste speenkoorden van de serie Silhouette zijn een feit!
Ook hier kunt u zelf het plaatje kiezen wat het beste in de smaak valt.

En nog even iets heel anders...
Wij zijn trots te melden dat wij eind agustus een nieuwe woning gaan betrekken met daarbij een kantoorruimte, een showroom en een naaiattelier. Wij zijn hier uiteraard erg blij mee, en woont u in de buurt, dan hoop ik u graag een keer te ontmoeten op een van onze open-deur dagen of maak een afspraak om geheel vrijblijvend bij ons te komen neuzen in de showroom.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten