woensdag 11 januari 2012

Vintage bij Fiedelientje...








Eerlijk gezegd ben ik best een beetje "" in love"...

en trots op mijn nieuwste aanwinst.


Ik heb er vandaag zelf al wat leuke kaartjes mee ingepakt. Ik heb van diezelfde bruine zakjes en had daar een postcard ingedaan voor 2 baby's bij buren. het eenvoudige zakje dichtgevouwen en er een bruin sisal touwte omheen gedaan zoals je wel eens een cadeautje verpakt. De label eraan gedaan met de baby en het was een gezellig alternatief envelopje geworden. Mischien viel het bij de ontvangers tegen, dat er alleen een postcard inzat (de verpakking beloofde heel wat ;-)), maar ikzelf vind een verpakking toch altijd een extra meerwaarde geven.


Via deze weg wil ik jullie laten weten dat ik al een aantal maanden problemen heb met het plaatsten van berichten bij anderen. Ik vind dit erg vervelend, want ik krijg altijd zoveel lieve berichtjes, maar zelf lukt het me niet meer. Hebben hier meerdere last van? Alleen als ik anoniem intik kan ik soms berichten plaatsten, maar meestal lukt dat ook niet.

Bij deze dus de reden dat ik geen berichten kan plaatsten en bedankt voor al jullie lieve berichtjes steeds weer!!!








7 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaartjes....begrijp dat je verliefd bent. Te leuk! Hopelijk zijn de buurtjes weg van je gebaar (zo lief).

    En het plaatsen van berichtjes is herkenbaar. Ik kan het vaak ook niet ofsoms anoniem...

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder mooi!!

    Herkenbaar, soms ook met foto's toevoegen. Wat ik merk is dat je het vinkje weghaalt bij inloggen de problemen minder vaak voorkomen. Sinds die tijd kan ik weer berichten bij andere blogs plaatsen. Wie weet dat het werkt?

    Groetjes Audrey
    www.hipstipkaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOWWWW !! Superleuk, ik wil ze, ik wil ze, ik wil ze :-) Verkoop je ook aan winkels ???? Dit zijn echt de leukste kaartjes voor een cadeau die ik in tijden heb gezien ! Ik zou ze graag willen inkopen voor in onze winkels !!! Kan dat ? Greetz Lejo, In den Uylenbal (hoor graag van je . . .)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook nog de allerbeste wensen. Je bent het jaar in ieder geval goed begonnen met deze heerlijke kaartjes. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en met recht dat je trots bent, ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog een tip als je geen reactie op mijn blog over ergens anders kunt plaatsen Claudette.. dan kun je gratis Google Chrome downloaden, dan werkt het gelukkig weer snel. Tot snel op onze blogs!

    Groetjes Audrey

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very beautiful tags! They looks so lovely!
    Hugs
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen