zondag 17 april 2011

Nog een paar nachtjes slapen...

Nog een paar nachtjes slapen en mijn kleine kanjer wordt alweer 7 jaar! Milo vindt het reuze spannend! Tussen de bedrijven door nog even een uitnodiging gemaakt die ik altijd per mail naar de genodigden stuur. Verder is de tekst ook in de variant met "ik ben 7" De kaart wordt namelijk aangepast als traktatie label voor zowel thuis als op school. Verder ben ik hier op dit moment niet zoveel te zien, maar er is veel werk in uitvoering. Naast de uitbreiding van Fiedelientje en de normale opdrachten heb ik er inmiddels ook weer 2 verkoopadressen bij waar ik het erg druk mee heb. Op dit moment erg moeilijk om mijn werk te combineren met een "bijna" 2-jarige peuter die alle aandacht vraagt. Binnenkort dus meer over mijn nieuwe Pure & White lijn hier op mijn Blog!

2 opmerkingen:

  1. Druk, druk dus... Werk ze en jouw Milo is een knapperd, leuke kaart! Alvast gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, een jarige job, ook hier morgen de middelste die 15 wordt:)
    En wat kun je druk zijn..pfff vooral met een kleintje aan je benen die ook aandacht nodig heeft. Ook gefeliciteerd met je nieuwe verkooppunten, leuk!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen