zaterdag 18 december 2010

Tasjes op bestelling.




Even was het hier erg rustig op mijn Blog. Door de drukte rond de Sinterklaas, Fiedelientje en thuis kwam het er gewoon even niet van. Maar... ik heb natuurlijk niet stilgezeten. Hierboven even wat foto's van een paar tasjes voor 2 zusjes die ik op bestelling heb gemaakt. Regelmatig krijg ik mailtjes van klanten of ik iets kan maken naar hun eigen wensen. Natuurlijk kan dat, mits het maar een echt Fiedelientje ontwerp blijft. Andere applicaties enz... nee daar begin ik niet aan, maar van het ene tasje het model maken en het andere tasje de applicatie gebruiken is natuurlijk geen probleem. Dat is hierboven dan ook gebeurd. En natuurlijk met de favoriete kleuren van de dames!
xXx Fiedelientje











Geen opmerkingen:

Een reactie posten