zondag 15 april 2012

Fiedelientje gaat door als leverancier!!!!

Fiedelientje sluit per 1 mei haar deuren voor particulieren.
Ik ga door met Fiedelientje als handgemaakt en uniek label voor kinderaccesoires, maar alleen nog maar in te kopen door winkeliers. Waarom vanaf 1 mei? ... dat laat ik volgende week graag weten. Wij gaan een hele leuke nieuwe uitdaging aan... meer verklap ik komende week pas.

Fiedelientje hoopt op heel veel verkoopadressen en uiteraard is Fiedelientje dus gewoon in de winkel te koop. Vertel het voort!!!
Via onze website houd ik u graag op de hoogte van de verkoopadressen en nieuwtjes. Fiedelientje blijft zich ontwikkelen en ik kan wel zeggen nu na een aantal jaartjes dat ik mijn eigen stijl hierin helemaal gevonden heb. Ik denk dat ik dat nog wel het moeilijkste vond. Namaken kan iedereen en er is al zoveel op de markt. Ik heb geprobeerd met Fiedelientje een label op de markt te brengen dat qua stijl heel erg dicht bij mijzelf ligt en aansluit bij een stijl die sjiek, stijlvol en speels tegelijk is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten